piątek, 15 stycznia 2016

Przepraszam!

Witajcie!
Notka będzie trochę chaotyczna, więc z góry przepraszam.
Chciałabym was przeprosić za to, że pomimo obietnic dawno nic tutaj nie napisałam. Moje wytłumaczenie nie będzie oryginalne ale mam teraz dużo na głownie, nie miałam nawet czasu czytać innych blogów. Zauważyłam, że w tym czasie kilka nowych osób zainteresowało się tym blogiem. (Dziękuję na za komentarz, który zmotywował mnie do napisania tej notki)

Nie jestem pewna czy mam pomysł na następne rozdziały ale jesli to czytacie chciałabym żebyście napisali co o tym myślicie. Chyba potrzebuję motywacji. Zastanawiam się nad powrotem ale to jeszcze nic pewnego. Powinnam pisać dalej? 



11 komentarzy:

  1. Ta, tak, tak, tak! Wracaj proszę codziennie od wakacji wchodzę na tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję bardzo. Nie spodziewałam się tego *,*

      Usuń
  2. No nie ładnie.
    Oczywiście,pisać dalej. Co ty sb wyobrażasz? Skończyć historię trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaardzo <3 Wygląda na to, że faktycznie bedzie trzeba! Haha

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że masz dalej prowadzić tego bloga. Wracaj na niego. Czekam na nowy rozdział już od bardzo dawna i chcę w końcu go zobaczyć. Dasz radę. Wierzę, że odzyskasz wenę i zapał do pracy i skończysz tego bloga.

      Usuń
    2. Dziękuję, twoje słowa naprawdę bardzo mnie zmotywowały!

      Usuń
    3. Może wpadniesz na mojego bloga? Dodałam dziś nowy rozdział.
      http://life-is-like-a-labyrinth-raura.blogspot.com/2016/01/rozdzia-24.html?m=0

      Usuń
    4. Pewnie, postaram się nadrobić zaległości w czytaniu ;)

      Usuń
  4. Jesteś dobra w tym co robisz i moim zdaniem powinnaś pisać dalej
    Mam nadzieje na następny rozdział bo naprawdę ta historia mnie zaciekawiła i chciałbym się dowiedzieć co będzie dalej

    Wierze w ciebie ;)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń