środa, 21 stycznia 2015

Witam!

Witam wszystkich! 


Ostatnio miałam chwilę wolnego i zaczęłam czytać blogi o Raurze, r5 itp. Czasem byłam lekko zirytowana, ponieważ bohaterowie podejmowali inne decyzje niż bym tego chciała. Myślę, że każdy czytelnik kiedyś spotkał się z taką sytuacją. Przemyslalam to i wpadłem na pewien pomysł, którego wynikiem jest wlasnie ten blog. Będzie on przedstawiał historię Raury, która nie do końca jest jeszcze wymyślona. Charakter rodziałów będzie trochę zależał od mojego humoru (tutaj do akcji wkraczacie wy) oraz waszych sugestii i pomysłów. Będziemy RAZEM tworzyć tego bloga. Mam nadzieję, że chociaż dwie osoby będą miały ochotę to czytać i nawet dla małej ilości osób mam zamiar pisać. Powszechnie wiadomo, że nie od razu Rzym zbudowano ;)

Skoro już to czytacie to znaczy, że odwiedziliście mojego bloga. (Tak, to oczywiste gratulacje dla mnie.) Mam do was pierwszą prośbę. Byłabym wdzięczna gdybyście napisali w komentarzach:
~ czy interesuje was mój pomysł
~jakie imiona lubicie, postaram się nazwać tak bohaterów

Niedługo napiszę prolog i zmienię wygląd bloga. Dzisiaj założyłam konto i jeszcze niezbyt ogarniam tutaj wszystko, więc proszę o wyrozumiałość.
Liczę się z waszą opinią; jesli coś wam się spodoba pochwalcie mnie, lecz jeśli jest odwrotnie czekam na skargi w komentarzach(bez wulgaryzmów itp, przeczytam i zrobię wszystko co w mojej mocy , aby się poprawić)
JESZCZE RAZ PROSZĘ O JAKIKOLWIEK KOMENTARZ, CHCĘ WIEDZIEĆ CZY KTOŚ TO PRZECZYTAŁ ;)

Dziękuję za uwagę 
-NEVERMIND ❤️✋


Możecie tutaj zostawiać linki do swoich blogów, bardzo chętnie poczytam ;) 

9 komentarzy:

  1. Pierwsza.
    Super pomysł, żeby wspólnie wymyślić historię i razem ją tworzyć. W pełni popieram.
    Ogólnie to fajnie by było gdyby była jakaś Blair. Bardzo podoba mi się to imię.
    Czekam na prolog.
    Zuza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinię, to naprawdę wiele dla mnie znaczy ;) Też podoba mi się to imię, lubiłam Blair z "Plotkary"
      Tak w ogóle czytam twojego bloga od samego początku, jest świetny ;)

      Usuń
  2. Myślę, że pomysł z wspólnym prowadzeniem bloga jest świetny! Mi zaczęło podobać się imię Jake(Jackob). Czekam na next.:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł przypadł mi do gustu, chociaż nie wiem, jakby to wyglądało, czyli pisanie rozdziałów przez ciebie jeśli byłoby więcej wątków. Nie każdy będzie miał to samo odczucie na dane wątek. Ale i tak brawo za taki kreatywny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam i przez chwilę chciałam pisać kilka wersji rozdziałów, lecz pózniej zdałam sobie sprawę, że to wprowadziłoby niepotrzebny zamęt. Jak wiadomo nie da się pogodzić wszystkich wersji na raz ale chciałabym w marę możliwości połączyć zdania rożnych osób lub wybrać to, które odpowiada większości, tak żeby jak największa część była zadowolona ;) Dziękuję, że postanowiłas odwiedzić mojego bloga, czytam regularnie twoje i czasem komentuje z anonima(to dlatego nie nie miałam wcześniej konta) i jestem czymś w rodzaju twojej fanki ;)

      Usuń
    2. Zawsze można pomyśleć, co do pisania z innymi. Możesz pisać rozdziały, a pod każdym rozdziałem, w notce możesz podawać sytuacje jakie mogą się wydarzyć, a inny będą wybierać. Tak też można tworzyć razem bloga, chociaż to jeden z wielu rozwiązań:)

      Usuń
    3. Dobry pomysł!! Myślę, że wlasnie mogłaby byc cos w rodzaju głosowania co ma się wydarzyć a ja bede potem to rozpisywać ;) Może dodatkowo czytelnicy mogliby dodawać swoje sugestie a ja bede starała się dostosować. Baaardzo dziekuje za radę, myśle ze sie przyda ;)

      Usuń
  4. Podoba mi sie ten pomysł ;) trzymam kciuki aby udało ci sie wszystko ogarnąć♥ po przez pomysĺy czytelników ten blog osiągnie sukces bo każdy będzie miał co chciał :D kreatywnie ;) nie moge doczekać się dalszych losów tego bloga ;) zapowiada sie ciekawie ♥
    ps zapraszam do mnie: http://true-love-by-raura.blogspot.com/?m=1 ♥ :D miło by było mieć kolejną wspaniałą czytelniczke ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te słowa, bardzo mnie motywują. Co to twojego bloga to zaskoczę cię lub nie ale czytam go juz od dawna. Nie miałam wcześniej konta, więc zapisałam go sobie w zakładkach na telefonie ;)

      Usuń